Omek...i'll Never Forget ur Smile~


Seperti hari2 biasa...tiap2 kali balik kerja,benda pertma aku buat dulu...mesti bukak Fb..namun seperti hari2 yg sebelomnya juga...HAMPA....Walaupon tiaap2 kali omek dtg mesti riuh rendah kafe 3abdul... walaupon aku tetap tersenyum...tp hati aku perit...pedih sgt2...xpe omek...Jikalau Itu kehendkNYA..aku redha dgn ketentuanya....
dn seperti hari2 biasa kat KUIS...aku tetap tersenyum...walaupon kecewa dengan penantian aku...Sehingga lah 1 hari...aku sangat terkejut waktu buka FB...hati aku sgt bedebar2 saat terpandang 2 friend request.... Ternyata bila aku klik...Terpampang muke Omek n Azie...Alhamdulillah....syukur kepada Allah... terima kasih ya Allah...kau telah menyinari kembali hati ku yg kelam ni....dgn Exitednye aku tgk sume pic2 Omek kat dlm Fb.. Terubat rindu di hati... Thanks Allas...Thanks Omek~
Setelah seminggu berbalas komen kat Fb..Hati aku kembali tersenyum.Dan tibalah Satu hari Hari Selasa...Jam lebih kurang 5.30 pm....aku bukak fb..saj nak tgk2..xtau pon OMEk 0n9...aku bls komen die yg smlm...,xsemena mena die reply...n aku pon tanye die "nape omek dah lame x dtg kafe" rupenye die puase... sbnrnye mmg aku dah agak die puase...hikhik..(untuk sedapkan hati je)...aku rase xp la kot...banyak masa lg.. jgn rushing sgt kan... Dan keesokan harinya...Penantian aku berbaloi...Omek dtg dgn lily n mimy.... tapi omek puase...die just dtg temankan lily n mimy mkn...kebetulan hari tu hujan....agak lama jugak die lepak kat kafe....puas aku pandang omek lame2...senyuman die cukup mahal... cukup manis... Mcm biasa balik kerja aku bukak on9,buka Fb...hari tu mmg aku nak cari omek...bila aku bukak je FB..ku tersenyum puas bila nampak omek On9....
aku mulakan bicara...
aNc: acik igt td nak blanje buka puasa tp...
Omek : tp???
aNc : acik segan...malu la nak tegor  omek...
aNc : agak2 lau acik anta makanan skang sempt x?
Omek : sempatttttttttttt......
aNc : baiklah.....

bermula lah kisah antara aku dan omek....ku telah membelikan nasik goreng ikan masin ngn ayam Goreng Mcd...
start dr situ la aku rajin menghubungi beliau...Alhamdulillah... :)

1 comments:

Blogger said...

If you need your ex-girlfriend or ex-boyfriend to come crawling back to you on their knees (no matter why you broke up) you gotta watch this video
right away...

(VIDEO) Win your ex back with TEXT messages?

ToLoNg bAgI keMo sY MaKan Eh!~

Recent Posts

Semanis Kopi Pekat

Download Muvee at MHOmuvee

 

Designed by Templateism