Sambil Menyelam Minum Air (part 1)


Haa...Aku xde idea pon sebenarnya nak update blog arini..keletihan yang amat sangat..terlalu banyak program aku kat sarawak ni....erk..Sarawak?? heee..diam-diam je aku dah sampai kat sarawak kan... Oke2... aku bgtau sikit kat korang kenape tajuk entry kali ni "Sambil menyelam minum Air".
Oke, sebenarnya abg aku nikah di sarawak..Hari Jumaat bersamaan 11/11/11..tarikh cantik...
Dari bulan 2 dah heboh 1 keluarga aku...abg aku akan pilih tarikh ini untuk disatukan bersama pasangan beliau...
dia cakap tarikh ni cantik...memandangkan die mmg suka no 11...so, Dia nak jugak tarikh ni walau apa pon terjadi...haha..aku ade bg cadangan kat abang aku..aku cakap kat beliau...kita ambil tarikh 11/11/11 pukul 11 malam... nak tak??/ korang tau apa yang beliau cakap dekat aku..."Nanti aku buat kenduri,Kau sorang je lah nak makan??"
hahaha...Sengal kan abang aku...haih..
Tapi nasib abg aku kire baik la...sebab cuaca kat sini tak meragam seperti biasa... kalau nak di ikutkan, Bulan 11 dan 12 merupakan musim "Tengkujuh" (hujan).
ALhamdulillah...
Sesampainya di sarawak..Kami dijemput oleh 2 biji Van dan 1 biji kereta Angsa..eh.. Toyota Unser..
agak ramai jugak yang ikut ke sarawak..mmg rombongan "cik kiah" la...Tapi kami Berlainan Flight... keluarga aku naik MAS...diorang semua naik AIR ASIA..so masa pergi nampak mcm x ramai je kat KLIA..
Aku sebenarnya tak tau berapa orang yang nak ikut..Sampainya kat sarawak baru aku nampak..Ya Allah..ramainye manusia yang bergelar KELUARGA aku turut serta memeriahkan majlis Pernikahan abang aku...
Yang pasti mmg best kat sarawak..banyak lagi yang aku nak cerita kat korang..Tapi semuanya dalam next entri k...sebenarnya aku x berapa ada masa nak menaip panjang...masa aku kat sini penuh dengan jadual-jadual yang aku rasa tak mampu nak ikot..tapi TERPAKSA...tak apalah...demi abang aku..

Ni aku kongsi sikit gambar2..sikit je...gambar lain aku upload dalam entri yg lain...PART 2...





tu la deh...2 3 keping gambar je wat masa skarang ni..
kbai..

p/s : sarawak antara negeri terbaik yang aku penah pergi...heee

5 comments:

zie said...

alhamdulillah...=)
sarawak memang best..hehe
ade makan laksa sarawak n mee kolok x?
menu wajib tu kalau bertandang ke sarawak..

aNc said...

hakhak..tu la zie..sarawak mmg best.. laksa sarawak ade makan..mee kolok hari2 makan..kat gerai pasar satok tu.. kekek..zie org sarawak ke?

zie said...

mesti la...kalau x, watpe la nak komen pasal swk..haha
bangga tau jadi warga sarawak..

aNc said...

ohh..mun zie miak sawak kenak madah mlayu...kmek sik paham oh..hahaha oke x zie?? ktk sawak area siney???

Blogger said...

Did you hear there's a 12 word sentence you can speak to your partner... that will trigger deep feelings of love and impulsive attraction for you deep inside his chest?

Because deep inside these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's impulse to love, treasure and protect you with all his heart...

===> 12 Words That Trigger A Man's Desire Instinct

This impulse is so built-in to a man's brain that it will make him work better than before to to be the best lover he can be.

Matter of fact, fueling this powerful impulse is absolutely mandatory to having the best ever relationship with your man that as soon as you send your man a "Secret Signal"...

...You will instantly find him open his heart and mind for you in a way he never expressed before and he will see you as the only woman in the universe who has ever truly attracted him.

ToLoNg bAgI keMo sY MaKan Eh!~

free counters
Semanis Kopi Pekat

Download Muvee at MHOmuvee

 

Designed by Templateism