Perasaan ataupun Perasan??


Assalamualaikum..





Dah macam biskot kan aku ni..Kejap ada, Kejap tak ada.. 2 3 entry aku tulis...Aku menyepi seketika..
Harap dimaafkan ya kawan-kawan.. aku terlalu sibuk dengan kerja..tak ada masa untuk aku mengUpdate blog ni...Okeh..aku ade cerita sikit yang aku nak kongsikan dengan korang..Cerita tersebut bertajuk macam yang kat atas tu la..""perasaan ataupun perasan"..Sebenarnya aku masih malu dengan kejadian yang menimpa aku malam tadi..Malam tadi..lebih kurang pukul 8.30pm..Aku terpanggil untuk melepak di mamak..Tiba-tiba teringin betul nak pekena teh tarik...Aku pon capai kunci motor abang aku yang tergantung di paku dinding dan terus memecut laju menuju ke arah mamak..konon2 dalam cite kl menjerit la kan (Mamakk tungguuuu) haha...
dalam perjalanan aku rasa poket aku begetar-getar..aku pon memberhentikan motor di selekoh area kedai acheh tu..rupa-rupanya kawan aku yang call..aku pon rilex la kejap kat tepi jalan tu..sembang punya sembang, tiba-tiba datang 3 biji kereta melulu ke arah aku dan parking kereta betul2 depan aku..satu lagi belakang aku dan 1 lagi sebelah aku..Hati aku rasa sangat tak sedap..hinggakan aku terkedu seketika..hati aku bedebar, ktak! pintu kereta dibuka..turun seorang lelaki di kereta hadapan aku...ktak! ktak! turun lagi 2 orang lelaki dari kereta belakang aku...dan ktak! seorang lagi keluar dari kereta sebelah aku... Aku yang kecuakan merasa sedikit hairan apabila lelaki tersebut bersalam-salaman antara satu sama lain... aku yang masih terkejut memerhati sahaja gelagat mereka.. tiba-tiba aku terlihat dari arah bertentangan aku sebiji tow truck menuju ke arah aku.. Aku merasakan lega yang amat sangat apabila melihat tow truck itu.. dalam hati aku tak putus-putus mengucapkan rasa syukur kepada ilahi...Legaaa sangat... Rupa-rupanya baru aku perasan..aku berhenti betol2 di sebelah sebuah bengkel kereta..hahaha...Sengal....aku pon tamatkan perbualan dengan kawan aku..dan terus menuju ke destinasi...teh tarik punya pasal..menggeletar satu badan.. haha :P



p/s : haha..setahu aku,aku tak penah cari pasal dengan orang..tapi kejadian yang mencuakan ni betol2 buat aku tersenyum sendiri bila aku teringat... kekeke

2 comments:

Anonymous said...

Hi,

My name is Neil Shaffer; I’m the Affiliates Manager at BinaryOffers.com,
The biggest Affiliate Network for Binary Options and Forex.

We offer the highest commissions in the financial industry, on top leading brands.
We pay the highest CPA / CPL and Rev Share deals up to 700$ CPA
I would like to invite you, to join our network and give you the best deals we have.
I would love the opportunity to tell you more about our commission structure,
and discuss how you could benefit from joining our network.
I am available to you via email or Skype (aff.binaryoffers) for your convenience.

Best Regards,
Neil Shaffer
Neil@binaryoffers.com

Blogger said...

You should see how my colleague Wesley Virgin's biography launches with this shocking and controversial video.

You see, Wesley was in the military-and soon after leaving-he unveiled hidden, "mind control" secrets that the CIA and others used to obtain anything they want.

As it turns out, these are the exact same tactics lots of famous people (especially those who "come out of nowhere") and top business people used to become rich and famous.

You probably know how you only use 10% of your brain.

That's mostly because the majority of your BRAINPOWER is UNCONSCIOUS.

Perhaps that thought has even taken place IN YOUR very own mind... as it did in my good friend Wesley Virgin's mind seven years back, while driving an unregistered, trash bucket of a car with a suspended license and with $3 on his banking card.

"I'm so frustrated with living check to check! When will I get my big break?"

You've been a part of those those types of conversations, right?

Your success story is going to start. Go and take a leap of faith in YOURSELF.

WATCH WESLEY SPEAK NOW

ToLoNg bAgI keMo sY MaKan Eh!~

free counters
Semanis Kopi Pekat

Download Muvee at MHOmuvee

 

Designed by Templateism