Selamat Tinggal Sayang...


Assalamualaikum...

Hati aku rasa agak tak tenteram sekarang...bila memikirkan akan kepergian aku... banyak bende yang aku akan tinggalkan...banyak perkara yang aku terpaksa lupakan...terlalu berat untuk aku...
Satu kehilangan yang amat payah untuk aku lupakan... Harini,baru aku tau,kau x penah menghargai kehadiran aku...aku sangat berterima kasih untuk segala-galanya.... setelah kau beri peluang untuk aku... Semakin hari,aku semakin tersiksa dengan kesetiaan aku...bukan aku merungut tapi cuma meluahkan... aku rasa sangat hina....
aku tau aku x sempurna...xda rupa..bukan seperti yang kau idamkan.... tp percaya lah... aku dah mula rindukan kau....setiap hari hanya kau yang aku fikirkan.... apa yang kau nak aku lakukan untuk membukti kan semuanya? Aku tak pernah meminta dan tak pernah terlintas lansung untuk berkenalan dengan kau... tapi aku percaya semua ini adalah kuasa Allah s.w.t... Wlau sesaat pon aku takkan melupakan kau...
Aku takkan pernah mengalah...Aku takkan berputus asa...





p/s : aku syg sgt kat kau....lgu ni aku tujukan khas buat kau...semoga kau suka... :)

3 comments:

Azmazaira Jamaludin said...

bangchik,hrgailah org yg kt syg slgi ada masa :)

aNc said...

maseh azma... huhu :)

aNc said...

tiap kali dgr lagu ni..tersentuh betol hati ni!!! hmmm

ToLoNg bAgI keMo sY MaKan Eh!~

Recent Posts

Semanis Kopi Pekat

Download Muvee at MHOmuvee

 

Designed by Templateism