Tabiat Rakyat Malaysia...


Assalamualaikum...
haih...aku nak kongsi sikit dengan korang tentang tabiat rakyat malaysia ni...
ok,tadi aku pegi Mcd..lepak dengan kawan aku.... mase tengah lepak aku keluar sekejap nak hisap rokok... aku pon lepak kat tangga kakilima... Sedang aku syok2 hisap rokok..datang 1 kereta parking betol2 depan aku..Aku pon tgk je la..Pemandu kereta tersebut turun dan masok ke dalam Mcd... tinggal wife die dalam kereta... Masalahnya...die parking kereta dekat parking moto...kebetulan dtg 2 biji moto,aku tgk muke diorang sangat kecewa sbb xde tempat nak parking... Dan moto tersebut terpaksa parking bawah pokok... ish...
dlm 15 minit kemudian....pemandu td keluar dr Mcd bersama bungkusan...terus menuju ke kereta nya... Lepas tu tak pasal-pasal...die campak 2 biji cawan atas jalan raya....sikit lagi nak kena aku...nasib baik x kena..
kalau tak...ish..tak tau la nak cakap... Lepas die buang...die buat muka lembu...sikit pon x rasa bersalah... sikit pon die tak pedulikan aku kat situ...terus die blah mcm tu je... ish ish... ini bukan pengalaman pertama aku... dah banyak kali aku jumpe orang mcm ni...Lansung xde hormat kat org lain... kalau xnak hormat kat aku pon...sekurangnya hormat kat alam sekitar kita....







p/s : Jangan buang sampah merata-rata..sayangi lah alam sekitar...

0 comments:

ToLoNg bAgI keMo sY MaKan Eh!~

Recent Posts

Semanis Kopi Pekat

Download Muvee at MHOmuvee

 

Designed by Templateism