Sakitnya Hati Aku!!


Assalamualaikum....


Huh...siyes skang aku tgh panas hati, Dengan sape aku panas?
ngan korang?? bukan-bukan...aku panas hati dengan pengurusan KLINIK PAKAR BEDAH MULUT HOSPITAL KAJANG..
Ok.,aku cite sikit...
2 bulan lepas aku buat check up dekat klinik Pergigian klinik Kerajaan Bandar Seri Putra...then die ckp gigi aku dah teruk..lubang dah besar sangat..so die xbleh buat...then doktor tu suruh aku jumpe pakar dekat Hospital Kajang ataupon Serdang... So, aku memilih Hospital Kajang. Hari tu aku pergi ambil Date untuk pembedahan kecil.. Memang ok..Doktor pon Cantik...Dr.Akma name die...lemah lembut....Putih,suara pun halus je... mmg best la... mase tgh check2..aku layan je...haha...I rela yewww~ Selepas membuat sinaran-X (X-ray),Dr Akma ckp geraham aku kene bedah..Aku pon ok je...sbb dah lama sangat aku tahan sakit... baik cabut je dari merana...
Dr Akma pon mengabil buku appointment beliau dan check tarikh yang terdekat....Dengan rasminya aku menandatangani surat persetujuan,dan tarikhnya 6/09/2011 jam 2pm..
Selama 2 bulan aku tggu untuk cabut gigi ni...Dengan Exitednye aku bangun pg td...kumur2 listerine,
tapi rupanya kekecewan menyulubungi perasaan aku sekarang...
Sesampai nya aku kat Hospital td...aku pon beratur nak ambil nombor... bila aku dipanggil aku menyerahkan Kad merah yang diberi pada aku 2 bulan lepas...
Misi : Encik duduk dulu ya...nnti sekejap lg sy panggil.
Aku : oke...
Misi : Encik  Muhamad.
kedengaran nama aku di panggil aku pon terus bangun menuju ke Misi tersebut...
Misi : Encik,sila bayar yuran pendaftaran rm5 dan rm50  untuk kos pembedahan....
Aku : eh,kene bayar rm50 ke? haritu xde bgtahu apa-apa pon...
Aku : *dalam hati* bengang gile aku...mane ade cash..aku ade rm 20 je ni...
Misi : ye ke xde bgtahu??kalau xde kita terpaksa postpone appointment ni...
Aku : Kak, dah 2 bulan sy tunggu,takkan nak cancel mcm tu je... lgpon kenapa haritu x cakap....(aku dah naik darah)
Misi : erm...Maaf la Encik...kalau Encik ada rm50 sekarang jugak kita lakukan pembedahan... Encik ni kakitangan kerajaan atau swasta??
Aku : *Dalam hati* Aku kakitangan ko karang, batu tau....
Aku : kalau nak postpone bile tarikh terdekat??
Misi : sebentar ye Encik sy ambil buku appointment..
tak sampai 5 minit misi tu datang balik...
Misi : Encik...Maafkan saya...paling cepat bulan 11 ni...
Aku : bulan 11?? WTF...brape haribulan tu??
Misi : 15/09/2011..mc mana tu? boleh tak?
Aku : ok la kot...dah lama sy tahan sakit...kecewa betol la mcm ni..
Misi : Maaf ye Encik...sy akan pastikan kejadian ini takkan berulang lagi...

Siyes beb...aku kecewa gila...sepatutnya dia follow up la appointment date by date....Call je...Sms pon xpe...
haritu mintak no fon sangat... dr bulan 7 aku tugggu nak cabut gigi...bulan 11 baru nak cabut...
4 bulan aku kene tunggu....Rela aku pegi klinik gigi swasta... Esok jugak cabut... hmmm
Lagipon bulan 11 ni abg aku kawen...so aku dekat sarawak...Mmg tak dpt lg la nak cabut bulan 11 ni....
MALANG!!!




p/s : Nasib2....

0 comments:

ToLoNg bAgI keMo sY MaKan Eh!~

free counters
Semanis Kopi Pekat

Download Muvee at MHOmuvee

 

Designed by Templateism