korang ni bodoh ke sakai??




oke...aku sebenarnya nak ulas sikit pasal kejadian di malam final antara terengganu lwn negeri sembilan...
Mungkin aku agak terlewat sedikit untuk mengulas pasal isu ni...di saat org dah mula muak mendengar berita tentang keganasan penyokong terengganu membelasah penyokong negeri sembilan atas tuduhan membakar bendera...mana-mana yang masih lagi belum tgk video ni...sila lah tgk k.. then korang bagi pendapat korang...



hmm dah tgk? ape yang korang nak katakan???
oke...pendapat aku...
*korang semua yang terlibat dalam kejadian ni..semua dah mcm keldai....suka hati je nak belasah org...esok amek bendera korang tu buat kain kapan...konon patriotik sgt la kan..
sebenarnya korang xpuas hati mlm tu terengganu kalah....dah la dtg jauh2..duit dah beratus habis..badan pon letih...nak-nak lagi makanan kat stadium tu mahal...nak taknak kene beli....tup-up kalah la pulak....tu yang hampa... sbb tu korang yang mcm keldai ni lepaskan marah kat budak sorang tu...aku sengaja xnak ckp pasal video ni masa tengah hot dulu...sbb nanti lagi banyak yang aku carutkan.... 
S.T.U.P.I.D...


Ni satu lagi kejadian yang membabitkan penyokong terengganu...Memang sek2 ganu ni suke buat kecoh eh?  ish ish.... Malu Malu...jom tgk..




Dah Tengok ke???? Fikir-fikirkan lah ye...


p/s : Jangan nak tunjuk power sgt la kan...Allah akan membalasnya di akirat nanti... 

0 comments:

ToLoNg bAgI keMo sY MaKan Eh!~

Recent Posts

Semanis Kopi Pekat

Download Muvee at MHOmuvee

 

Designed by Templateism