Jangan lupe tarawih Mlm ni!!


Assalamualaikum...haa...mlm ni syaitan2...jin2...iblis2...hantu2.... sume ditangkap.... bermula la operasi opps rantai mlm ni..haha abis la korang jembalang2 semua..sebulan la kene pnjara...Jgn terliur nak kacau kami(umat islam)...Alhamdulillah...Kepada adik2 yang masih skolah di asrama...IPTA/IPTS...jgn takut2 lg dah ye...so sepanjang bulan ramadhan ni jgn takut2 nak pegi tandas waktu mlm sorang2 k..xde hantu nak kacau adik2 dah...hehe

kebiasaanye..bulan puasa ni banyak kite tgk makcik/pakcik yang mempunyai anak sekitar umur 13 tahun kebawah dah ule membeli persiapan untuk raya skali....ini adalah fakta oke...aku sendiri yang kaji... hahaha...
kalo tgk kat pasaraya harini(lg2 arini ari ahad)..mmg penuh dgn manusia yang membuat segala prsiapan untuk menempuh bulan puasa....mcm2 ade...nak beli itu nak beli ini...ade jugak dah beli stock sampai sebulan...(xtermasuk aku)..
Tapi aku jugak x kurang bz nye....memandangkan aku seorang peniaga kecil2-lan.. tahun ni aku telah mendaftar tapak Bazar Ramadhan di Bandar Seri Putra(bangi),Alhamdulillah..berkat doa mama abah dan kawan aku semua...aku dpt Tapak ni...
segala persiapan dah aku siapkan...meja,payung,dapor,gas,plastik,segalanya la... kueh pon dah siap buat...
Xsabar rasenye menanti hari esok...Insyallah segalanya berjalan lancar seperti yang dirancangkan... Mudah-mudahan...


p/s : Lot no 7 Tapak Pasar Mlm Bandar Seri Putra...kawan2 yg nak dtg nnti bg tau....

1 comments:

Blogger said...

QUANTUM BINARY SIGNALS

Professional trading signals delivered to your cell phone every day.

Start following our trades NOW and gain up to 270% daily.

ToLoNg bAgI keMo sY MaKan Eh!~

Recent Posts

Semanis Kopi Pekat

Download Muvee at MHOmuvee

 

Designed by Templateism