20 Fakta Tentang lelaki yang perempuan kene tau!.


  1. LELAKI boleh menjadi seseorang yang begitu sensitif dan prihatin.
  2. Jika seseorang LELAKI meminati perempuan, tidak semestinya perempuan itu cantik. cukup dengan budi bahasa dan kesopanan yang tinggi. malah LELAKI boleh menyukai wanita yang banyak persamaan dengannya sama ada dari segi pemikiran atau minat. oleh itu, banyak yang boleh dibualkan atau dikongsi bersama.
  3. Kebanyakkan masa, LELAKI sebenarnya tidak mengetahui perasaan sebenar yang dirasakan oleh seorang perempuan.
  4. LELAKI boleh menerima penolakan yang baik.
  5. LELAKI cuba menonjolkan sifat kelelakiannya untuk menambat hati perempuan.
  6. LELAKI memang dilahirkan dengan perasaan yang kuat terhadap perempuan. sebab itu mereka suka melihat perempuan, menjeling perempuan !
  7. Kebanyakkan LELAKI resah apabila berhadapan dengan situasi untuk mengajak perempuan keluar untuk kali pertama.
  8. LELAKI cuba meniru gaya selebriti atau berlagak macho hanya kerana ingin memikat hati perempuan.
  9. BIla lelaki bercakap, "Emm.. tengoklah dulu" itu bermaksud dia berkata tidak atau kurang setuju.
  10. Bila lelaki cakap direct to the point dalam sesuatu hal, dia sebenarnya ingin bersikap terus terang dan mengharapkan perempuan memahami maksudnya.
  11. Kebanyakkan LELAKI yang nampak 'desperate', datang dari sekolah lelaki !
  12. Adalah biasa LELAKI cemburu terutamanya apabila perempuan asyik sebut nama lelaki lain.
  13. LELAKI tidak boleh belajar tentang perempuan dari library atau buku semata-matanya. Oleh itu, mereka selalu keliru dengan sikap perempuan atau tidak faham kenapa perempuan bersikap begitu begini.
  14. Betapa hebatnya LELAKI itu bersikap romeo dan keluar dengan ramai perempuan namun dia tetap hanya ada SATU teman wanita yang istimewa selebihnya hanya kawan.
  15. Bila LELAKI terlihat dada perempuan dan perempuan itu menyedari maafkan sahaja. kebanyakkan lelaki tidak sengaja *what the fish ? . mereka merasakan kejadian perempuan indah.
  16. Bila sesuatu hubungan putus di tengah jalan, LELAKI juga akan bersedih. cuma dia tidak menunjukkan kesedihannya di depan orang.
  17. Bila seseorang perempuan meminati seorang LELAKI, perempuan itu patu bagi hint ! sebab lelaki tidak dapat membaca hati seorang perempuan andai tidak diluahkan.
  18. Adalah memalukan bagi LELAKI jika tidak berupaya menolong perempuan.
  19. Kebanyakkan LELAKI cukup lemah dengan air mata perempuan. mereka lebih tewas sekiranya air mata itu mengalir dari perempuan yang dikasihinya. sebab itu dikatakan air mata sejata perempuan.
  20. LELAKI bukanlah sempurna 100%. jadi, perempuan janganlah mengharapkan semua yang hebat dari lelaki! mereka juga normal dan mempunyai kelemahan...
p/s: Lelaki juga insan yang lemah..lelaki bukan lah seorang supehero...walau mcm mana kerasnya lelaki  tu die pasti akan tetap menangis.....haha..

0 comments:

ToLoNg bAgI keMo sY MaKan Eh!~

free counters
Semanis Kopi Pekat

Download Muvee at MHOmuvee

 

Designed by Templateism