Kenape Harimau Kite Kalah??


KOrang Frust??? aku pon frust...sgt2 frust...tp rasenye xde la sampai 2 3 hari...adat la kan..ade kalah ade menang..tp mungkin  Dato' K.Rajagopal ade jawapanye yg tesendiri...
tapi mengikut pandangan aku pulak...kite sangat lemah di barisan pertahanan... hmmm...aku harap harimau kite terus gigih mengasah taringnye untuk membaham team2 yg akan dtg...jadikan kekalahan ini sebagai 1 pengajaran.. ape2 pon...Aku sgt sygkan Harimau Malaya Kite....Tahniah kepada APEK...Anda Sungguh hebat....
Dan 1 lagi yg aku nak ckp...dekat entri sebelom ni aku dah ckp...Tentang LASER... Aku x paham kenape masih ade fan Harimau kite bersikap mcm tu...korang tau x wei..sedar sikit...perangai mcm beruk mcm tu..boleh memalukan nagara kite sendiri... ish ish...pelis la..








p/s : We Love Harimau Malaya...we better luck Next time k..

0 comments:

ToLoNg bAgI keMo sY MaKan Eh!~

free counters
Semanis Kopi Pekat

Download Muvee at MHOmuvee

 

Designed by Templateism