Hari2 Yang Indah!!


HAritu...omek balik kg...then bile die balik sini...die mintak tolong jempot kan kat KTM..aku dgn RELA hati nya nak g jempot die...tu la first time aku kuar ngan die...bukan berduaan...mcm biasa la OMEK n da geng... hekhek...dari hari ke hari aku cube untuk mngenali OMEK...
Dah 3 4 kali kami kuar same2...aku sgt tertaik dgn die..segalanya ada kat dia aku suka..... bukan mcm org kate...tgh syok sume indah..kentot pon wangi...tp AKU TAK oke... aku ikhlas untuk omek.... aku x penah rasekan perasaan mcm ni....Semuanya Kerja ALLAH s.w.t...x pernah aku terlupe untuk mendoakan kejayaan omek....Semoga Allah kabulkan doa aku.. Amin....
Paling Latest aku kuar ngan die Semalam...best.. Kami g Kajang....main bowling...pastu g makan sate....!! penat sgt tp aku hepi...gile2 hepi... aku nak tunjuk pic g Mcd skali aritu... ni aku nak Upload pic G Mcd ngan G kajang smlm.... :)

kat atas ni pic g Mcd Putr Nilai...
Yang kat bawah ni kami g kajang....




p/s:Aku gilakan Kau Omek...tp aku Tau batasan Kite.....Semoga Allah Membuka Hati Omek Untuk acik....

0 comments:

ToLoNg bAgI keMo sY MaKan Eh!~

free counters
Semanis Kopi Pekat

Download Muvee at MHOmuvee

 

Designed by Templateism