Isnin Hari Bahagia~!


Assalamualaikum....yeay...dah nak raye...weewit....xsabar nak balik Kampung....tapi...kat kampung aku dah xde kemeriahan mcm dulu...sewaktu Arwah Wan&Atuk masih hidup..hmm..
eh...aku nak cerita pasal hari isnin....knape isnin ni sangat bahagia?? sbb isnin dah bertemu jodohnya... Isnin bercinta dengan selasa...tanpa isnin x bermakna selasa...tapi mereka x mungkin bersatu...cuma meraka saling memerlukan antara satu sama lain di atas dasar adik beradik...miahaha...sengal gak aku ni....aumm!!
ok...sebenarnya hari Isnin baru2 ni...22/ogos/2011.. aku telahpon berjaya menjemput omek berbuka puasa kat rumah aku...dr hari jumaat dah aku ajak die..tp jawapan die x comfirm lg...sbb mungkin ade hal..xtau la ape hal die..tp nampak mcm x jadi dah...hari2 aku ckp....sabtu..ahad...sampai lah hari isnin...tp Alhamdulillah....pagi2 hari isnin tu aku tanye die...die ckp ok...comfirm...amin...Allah makbulkan permintaan aku...syukur Alhamdulillah..
Tapi sayang betul la....Exited punye pasal...sampai aku lupe nak tangkap gambar...aku tersangat lah gembira...
sayang sgt2..kalau x bleh aku kongsi ngan korang keseronokan hari isnin aku....hehhee....tp ok gak la...sbb isnin tu aku punya.... :P
eh lupe plak aku nak bgtau...Menu hari isnin tu...Aku buat simple2 je...yg senang dan cepat....
Chicken Chop..pagi2 lg aku dah beli barang2...buat coleslaw...rebus kentang...marinade ayam(perap),salut bread crumbs.. sos blackpaper...sume aku buat sendiri....dari A-Z...sampai mama aku nak tolong pon aku x bg....hahaha...Exited punye pasal....
Mmg best sgt...aku takkan lupekan sampai bila2..... sekurang2nya aku semakin mengenali Omek... dan ape2 pon...Aku sgt sayangkan omek....aku xnak kehilangan die...insyallah kalau ade jodoh....aku takkan sia-siakan Omek... hehe...Jumpe lagi dalam entry yg akan datang....
Assalamualaikum~~

aku pinjam gugel punye je sbb aku lupe snap yg ori..hehe



p/s : Sememangnya aku sungguh bahagia~!! Semoga korang jugak mendoakan kebahagiaan aku....dan korang pon bahagia disamping yang tersayang~~

0 comments:

ToLoNg bAgI keMo sY MaKan Eh!~

Recent Posts

Semanis Kopi Pekat

Download Muvee at MHOmuvee

 

Designed by Templateism