Aku x Sanggup Kehilangan Kau...



Assalamualaikum..hmm...Pagi ni Mood aku agak kurang...Mlm td aku Jumpe Omek...Actually aku just jemput die kat KTM and hantar die balik Hostel...tp aku sgt2 hepi sbb dpt jumpe die... die agak lambat sikit semalam sebab pukul 11 baru sampai...nasib baik Pakcik Guard tu bg masok...kalau tak..,xtau la mane nak campak Omek mlm td(sampai ati ke nak campak??hehe).
dah seminggu aku x jumpe die...mmg aku rindu! tp rindu yg masih boleh dikawal.. :P
ok...pagi ni sedang aku mengupas kentang..sambil2 aku usha2 Facebook..aku terjumpa 1 lagu ni... selalu jugak la aku dgr kat radio...cume sebelom ni just dgr mcm tu je...tp kat FB ni ade SumOne post video klip lagu ni... dan saat ni la baru aku tau penyanyi & tajuk lagu die skali...Penyanyi dia Firman dan tajuk lagunya Kehilangan...
ok...mule2 aku mcm biasa2 je dgr lagu tu...then bila sampai korus..baru aku tersedar... "Eh,ni la lagu aku dgr kat radio tu...hmm" besh...mase ni la aku teringat kat Omek...Semalam aku tanya die...Nak bangun sahur x? n die kate nak...Maknanya pukul 5 pg nnt aku kejutkan die....tp pg td mungkin aku kushuk sgt kupas bawang...sampaikan 5.10 minit baru aku teringat nak kejut die..aku pon call la die..banyak kali...tp x jawab... aku msg die...xberbalas...erm...xtau la die sahur ke tak...maaf ye omek...kalau omek sahur bagus lah.... kalau omek x sahur...tahan la sikit lapar tu yee... :P
aku rasa mcm bersalah sgt plak x kol roomate die...entah die bangun entah tidak!!! adess...
ok balik pada lagu kehilangan td... ni dia lirik dan video klib lagu tersebut... harap korang dengar la yee...






Ku coba ungkap tabir ini
Kisah antara kau dan aku
Terpisahkan oleh ruang dan waktu
Menyudutkanmu meninggalkanku

Ku merasa telah kehilangan
Cintamu yang tlah lama hilang
Kau pergi jauh karena salahku
Yang tak pernah menganggap kamu ada

Asmara memisahkan kita
Mengingatkanku pada dirimu
Gelora mengingatkanku
Bahwa cintamu telah merasuk jantungku

Reff:
Sejujurnya ku tak bisa
Hidup tanpa ada kamu aku gila
Seandainya kamu bisa
Mengulang kembali lagi cinta kita

Takkan kusia-siakan kamu lagi

Kembali ke Reff

Sejujurnya ku tak bisa
Hidup tanpa ada kamu aku gila

Takkan kusia-siakan kamu lagi (2x)



p/s : lagu ni credit to Danny...Thanks alot bro...mmuah... [LIKE]

2 comments:

miera said...

best lah lagu nih, nak cari lah! suara dia seksi! aww~

aNc said...

kan kan...mg besh...siyes besh!!

ToLoNg bAgI keMo sY MaKan Eh!~

free counters
Semanis Kopi Pekat

Download Muvee at MHOmuvee

 

Designed by Templateism