Hujan oh Hujan...


Assalamualaikum...wee..kenyang betol sahur arini...siap tambah2. Kalau korang perasan la kan..lately aku slalu update blog waktu pagi..time2 cmni la,lepas sahur sambil tggu  subuh...heee..
Berkenaan tajuk di atas(skema la plak :P) .. sedang syok2 aku tgh melayan kekenyangan perut tetibe aku terfikir nak melalut..Ok,smlam SALE aku xde la membangga kan sgt..sbb hujan turun dgn lebatnya... kalau kite tgk kat mane2 la kan,,pasar malam....Bazar ke ape ke...Kalau tibanya waktu hujan, memang JEM!! sgt2 terjejas...
walau mcm mane pon...aku tetap kental menghadapi cubaan dan dugaan dr ALLAH s.w.t...
Banyak dah pengalaman yang aku lalui..mcm2 dugaan dah aku tempuh,...takkan kerana hujan aku nak mencebik...memasam muka dan memendam perasaan...Bangun la rakan2 peniaga... Sedar lah,Percaya la rezeki tu dtgnya dari DIA..Hujan tu pon salah 1 rezeki..kite hanya menumpang untuk mencari rezeki...
rezeki ada di mana2...Tawakkal... Insyallah,dengan rahmat NYA..rezeki yang kite dpt sentiasa di berkati..

(pinjam kat google)


Ok,Berkenaan projek lepas raya ni...aku masih lg terfikir2...man satu aku nak buat...mane satu aku nak pilih,
Oleh sebab keadaan masih belom stabil..so aku xleh nak bg jawapan lg.. aku sendiri pon tertanya-tanya kemanakah haluan bulan 10 nanti..

 Kerang Bakar
 Lemang??
Yoong Taw Fu

p/s : heeeee

2 comments:

bighagenjo said...

uiyooo, tak tau nak pilih mana satu.

aNc said...

:P biasa la~ byk naw bnde nk pikir!!

ToLoNg bAgI keMo sY MaKan Eh!~

Recent Posts

Semanis Kopi Pekat

Download Muvee at MHOmuvee

 

Designed by Templateism