Masa Oh Masa!~


Salam...aduishh!! 2 3 ari ni aku bz sket..maklumlah...lappy pon rosak..so tepaksa online n update pakai Galaxy Tab..ades..payah gak la nak menaip bagai..x puas...xde feel,tempo lari..(mcm hattan x?)..hehe
baru2 ni aku ade ikot kawan abg aku wat katering kat Port Dickson (PD). ok la..x ramai pon 55 org je..aku diberi tanggungjawab untuk menjaga barbeque...Ayam,Sotong,Sosej dan Jagung...not bad..sebenarnye katering tu dr pukul 12.30 hingga 3 je..dan aku betolak dr nilai kol 11... lebih kurang 11.40 kami sampai di MayangSari Resort..selepas setting2 meja dan BBQ..kami pon menjalankan tugas dengan SANTAInye...relax2.. kebetulan org yang oder katering ngan kawan abg aku tu kawan2 aku dari ALPS ELECTRIC sdn. bhd... aku pon mcm tekejot gak...sbb etibe je ade org panggil2 name aku..hehe (FoFuler mak Nokk~)..
Lebih kurang jam 4 kami dah siap kemas..dan pergi ke teluk kemang...kami santai kat sane pulak... banyangkan lah...dari pukul 4 lebih aku berendam sampai pukul 5.30.. ya allah agak lame gak aku berendam..badak dan kerbau pon tabik kot tgk aku..ahahaha... tp nasihat aku jgn la korang berendam lame2 mcm tu..sbb lepas aku naik ke darat...di bilik persalinan...waktu aku tunduk banyak air meleleh dari idung aku...kejadian tu berlaku 2 3 kali...sampai lah kat umah..mungkin air masuk ikot telinga kot.. huhu...dan sampai ari ni badan aku sakit2 lagi... org kate sebelom nak berenang.(Laut.kolam.sungai) kite haruslah membuat regangan otot terlebih dahulu untuk mengelakkan kejangan di dalam air..boleh mati lemas woo...bile otot kaki dan kejang...nak berenang pon x boleh. sangat2 BAHAYA...so korang BEWARE....huhu sekian..hari pon dah petang..aku nak soh mak aku masak cekodok...(jejemput)... bye~

0 comments:

ToLoNg bAgI keMo sY MaKan Eh!~

Recent Posts

Semanis Kopi Pekat

Download Muvee at MHOmuvee

 

Designed by Templateism