Ada Suka Ada Duka!!


Harini pagi2 lg aku dah gi kl...banyak hal yang aku setelkan, siyes leteh gile aku arini..aku gi kl naik  KTM je..dah lame x naik KTM,skali skala naik KTM mmg best...banyak kenangan2 silam terimbas kembali... badan aku lesu sgt rasenye..mcm dah xde lansung tenaga aku td..Tapi walaupon leteh..Allah telah mempertemukan aku dgn seorang gadis yang aku x pernah ketahui asal usulnye...
Bukanya aku jatuh cinta ngan gadis ni..tapi die buat aku tersenyum...walaupona aku dlm kelesuan...
Die agak comel...dengan kurung Merah becorak batik dan tas tangan putih nya...die bediri betol2 depan aku..lantas die mengeluarkan Henset canggihnya(apple iPhone) dan tersenyum sorang2....tatkala aku hanya mampu melihat dan serba tak paham dgn kelakuanya...
Selang beberapa minit aku terpandang Hensetnya,dan aku pon turut tersenyum..Rupanya..die tengah main Game ANGRY BIRDS...hahaha.... Aku masak benar dgn game tu..aku dah 2 kali khatam..aku tergelak sorang2 bile step yg mudah pon die x lepas..bukan nak blagak..tp siyes game tu mmg best.. dan Sesampainye di stesen KAJANG...awek tu pon beredar..... Xmungkin kite akan bertemu lagi wahai gading berkurung merah..Teruskan usaha anda k...ingat sabar itu separuh daripada iman...hik...

Walaupun dlm tersenyum...ternyata sebenarnya hati aku sebak..aku sebak kerna tempat berdirinya si kurung merah tadi telah di gantikan dgn kehadiran si Buta...hati aku begitu sayu skali melihat telatah si Buta.... walaupun die sentiasa tersenyum tp aku dpt merasakan betapa gelapnya kehidupan dia...
Aku benar2 sebak sampaikan airmata aku berkaca di kelopak mataku...Cepat2 aku kesat supaya takde org yang perasan..tapi,andainya satu hari nanti die diberi peluang untuk membaca entri ini...Dengarlah Wahai si Buta..Tabahkan dirimu..Sesungguhnya Allah itu Maha Adil..Aku percaya kau akan teruskan kehidupan ini walaupun dalam kegelapan...
dan aku berdoa untukmu wahai si Buta... Semoga engkau akan ditempatkan dengan org2 yang beriman kelak... Wassalam...

3 comments:

Blogger said...

There's a chance you are qualified to receive a Apple iPhone 7.

Blogger said...

Download Angry Birds 2 for your mobile.

Blogger said...

If you need your ex-girlfriend or ex-boyfriend to come crawling back to you on their knees (even if they're dating somebody else now) you got to watch this video
right away...

(VIDEO) Win your ex back with TEXT messages?

ToLoNg bAgI keMo sY MaKan Eh!~

Recent Posts

Semanis Kopi Pekat

Download Muvee at MHOmuvee

 

Designed by Templateism