korang prasan x?


korang ade prasan x? gejala sosial.di malaysia mahupun di dunia semakin menjadi2.. contoh palinh dekat yg bleh aku amek :
- Lesbian (kapel pompuan ngan pompuan)
*makin ramai kaum hawa bergandingan ngan sesame diorang.. ape dah xde laki ke nak wat kapel? hmm!!
- Gay (laki ngan laki )
*semakin bertambah..korang x geli ke wei? igt2 la tuhan.
- Tomboy/pengkid (perempuan yang menyerupai/jelmaan lelaki)
*masyallah..lagi la jemu. Naik rimas dah tgk diorang ni.. siyes meluat.!! tp ade yg baik,walaupun baik tp korang kene igt asal usul korang k..
- Maknyah/pondan/bapok (lelaki yg terputus belalainye)
*ish3..ni lagi la pengotor.. kalau lesbian tu mungkin jugak la ade tempat untuk memuaskan nafsu.. tp kalo laki ni? astafirullah hal azim.. teruk sungguh..

p/s : sedarlah wahai teman-teman..kita semakin hampir dengan kiamat!! percayalah kewujudan NERAKA..

0 comments:

ToLoNg bAgI keMo sY MaKan Eh!~

Recent Posts

Semanis Kopi Pekat

Download Muvee at MHOmuvee

 

Designed by Templateism