Slide Show by Mimy Zainal...Thanks alot!


Assalamualaikum...aku nak share ngan korang sume 1 video yg di create oleh mimiy zainal... video slide show je pon...tp akak bermakna untuk aku... teringat kat diorang sume... Andai dpt diputarkan kembali masa2 saat perkenalan antara aku dan diorang..aku takkan mengambil langkah yang salah...tp apakan daya... semua di atas kuasa NYA!! Segalanya bermula dengan indah...cukup indah untuk aku...sangat2 aku hargai kurniaan Allah kepada aku...tp,Akhirnya..hmm...yelah kan...Kita hanya merancang tp Allah yang menentukan segalanya.. Terhiris sgt hati ini bila dpt tau sesuatu yang pekara yang kalau boleh mmg aku xnak tau... tp apakan daya...Dunia ni sungguh kecil..x sebesar yang kita sangka... Semua terungkap sekelip mata.. Alhamdulillah...awal sgt aku sedar dr kesesatan...dari aku terus tersesat..Allah dah buka pintu hati aku untuk terima segalanya dengan redha... Mungkin mmg die ditakdirkan bukan untuk aku...walau sebesar kuman....
Ok..korang tgk la slide kat bawah ni...ade gambar kitorang bersama... kenangan yg indah tu tetap aku xkkan lupakan...sekurang2nya mimiy zainal dah abadikan kenangan kami semua dalam slide video ni.... :)


                                   .
Memory Slideshow: Ajijah’s trip to Bangi, Selangor, Malaysia was created by TripAdvisor. See another Bangi slideshow. Create your own stunning slideshow with our free photo slideshow maker.

p/s: rindu hati ni nak jumpe diorang sume..agak2 bile lg kite leh jumpe ek?? terutama lily~ yang jauh di perantauan.. :)

0 comments:

ToLoNg bAgI keMo sY MaKan Eh!~

free counters
Semanis Kopi Pekat

Download Muvee at MHOmuvee

 

Designed by Templateism