Pencetus isu agama...Mane hacker2 yang power2 tu??


Assalamualaikum.. hmmm... harini aku agak panas hati bile aku on Fb aku ternampak 1 link yang sangat2 membuatkan aku kecewa... satu group ditubuhkan yang bernama F*ck Islam... aku minta semua kerja sama korang untuk report page ni... jangan biarkan agama kita dihina sewenang-wenang nya... jom sama2 kite REPORT.... dan lagi 1...saat2 ni aku terpikir...mane perginya hacker2 kita??? Gaysec takkan berdiam diri je?? Rilekscrew mane?? fb artis korang sebok2 nak hack...Jack Sparrow rilekscrew takkan tgk je bende2 yang sensitif mcm ni... Aku cabar hacker2 ni hack group yang menghina agama kita ni...AKU CABAR....!!!




p/s  : aku sedih + marah tgk benda2 mcm ni..tolong la..aku merayu kat korang sma2 kita tegakkan kebenaran agama kita...

0 comments:

ToLoNg bAgI keMo sY MaKan Eh!~

free counters
Semanis Kopi Pekat

Download Muvee at MHOmuvee

 

Designed by Templateism