mengantok abeh...


salam..haa....biasenye teim2 ni org sume dah tdo...bukan kate tdo je...tgh lena..dibuai mimpi.. ade gak yang dh nak bangun...dan ade gk yang dh bangun..hurmmm..tp aku je yang x reti tdo...tdo tu mcm mane eh??
ahaha...siyes doh..lately aku slalu tdo lambat..bangun xmenentu..
tp arini kepale aku jem sgt..ngantok ade..pening2 pon ade...lenguh2 tengkuk pon ade..
adess...esok aku nak g LowYat...kalau ade rezeki sok...aku nak beli 1 lagi anak Lappy..hehe
Notebook lerr...untuk sumone...aku rase aku patut tdo skang kot.....tp ni pon kat mamak lg..hehe..aku rase aku ngan mamak ni dah mc adik beradik..hik2... xpe2..nanti aku sambung lg k...chow~

0 comments:

ToLoNg bAgI keMo sY MaKan Eh!~

Recent Posts

Semanis Kopi Pekat

Download Muvee at MHOmuvee

 

Designed by Templateism