Sos Ikan Bakar Portugis~


Salam...tiggal beberapa hari je lagi nak puasa...aku pon x kurang bz ny jugak menyiapkan segala kelengkapan.. mlm ni aku membuat SOS untuk ikan bakar...sebnarnya SOS tu sambal....
bahan2 die x banyak mane pon...tp resipi die terkawal... hehe...
antara bahan2 SOS portugis ni...adelah bunga kantan...jarang kan kite dgr ikan bakar dgn bunge kantan....
tp kombinasi antara bunge kantan dan grill ni adalah suatu penemuan baru~ insyallah mlm ni aku upload lg gambar SOS yg telah aku buat ni...sekian..
 p/s : kalo korang teringin nak rase Ikan Bakar Portugis ni...boleh la dtg ke BAZAR RAMADHAN BANDAR SERI PUTRA.... :) xkan menyesal...InsyAllah~

1 comments:

Blogger said...

If you need your ex-girlfriend or ex-boyfriend to come crawling back to you on their knees (no matter why you broke up) you got to watch this video
right away...

(VIDEO) Text Your Ex Back?

ToLoNg bAgI keMo sY MaKan Eh!~

Recent Posts

Semanis Kopi Pekat

Download Muvee at MHOmuvee

 

Designed by Templateism